SEGUITÀTECI
  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon

Associu Lingua Scritta

Carrughju 1, Canonicu Bartoli – A Citatella 

 20200 Bastia

© Guarda Fratellu ! 2016 

QUALCHÌ ARTISTA

QUALCHÌ CULLEZZIONISTA

Scritti / Vannina Bernard Leoni è Andria Fazi

Ritratti © Lea Eouzan

Toni Casalonga

PIGNA

Pittore è scultore. Anzianu studiente di l’École nationale supérieure des beaux-arts di Parigi è di l’Accademia di Belli Arti di Roma, volta in Corsica à u principiu di l’anni 60 è crea cù un pugnu d’amichi una cuuperativa d’artigiani d’arte, a Corsicada. Hà illustratu più d’una trentina di libri, ghjè l’autore di centinaie d’affissi è di logò, è si ritròvanu parechje òpere soie in e cullezziò pùbliche.

Battì Manfruelli

BASTIA

Santu Carlu-Battista Manfruelli dettu Battì ghjè passiunatu di fiure dapoi a zitellina. S’arricorda sempre avà di u Giurnale di Mickey è di a seria "Grossu Minutu" di Niculaiu Carlotti ch’escia in u Provençal Corse. In u 1975 i so disegni cumèncianu à esse publicati in a stampa isulana. Parechji di i so affissi sò trà i più cunnisciuti di l’anni 70 è 80, cum’è quellu per esempiu di Canta u populu corsu.

http://batticorsicartoons.free.fr

CORTI

Ghjiseppu Orsolini

Disegnadore è pittore. Hà studiatu à l’Ecole des Beaux Arts di Marseglia è à l’Institut des Arts di Parigi, ma ghjè sempre statu vicinu à l’etnulugia. Hè statu prima insegnante in storia di l’arte è di u patrimoniu, ma hè soprattuttu diventatu cunsigliere in architettura à u Parcu naturale regiunale di Corsica. Autore di parechji affissi, ma dinù di diversi libri.

CORTI

Ghjuvan Ghjacumu Albertini

U Palazzu Naziunale, st’associu laboratoriu di a cumunicazione ch’urganizava in l’anni 70 l’Università d’Estate, manifestazione ch’anu permessu di sparghje assai e rivendicazione culturale è suciale à colpu d’affissi, filmetti, stampini, appiccicatoghji è camisgiulelle

Attore maiò di a lotta pè l’insignamentu di u corsu è militante autunumista di sempre, ghjè statu à l’orìgine di l’Associu Scola Corsa à u principiu di l’anni 70. Pussede a cullezziò d’affissi a più ricca ch’avemu pussutu utilizà !

MIOMU

Carlu Castellani

ADECEC

Natu in u 1970 in Cervioni, l'ADECEC (Association pour le Développement des Etudes Archéologiques, Historiques, linguistiques et Naturalistes du Centre-Est de la Corse) face un travagliu di ricerche, di publicazione di libretti è di lessichi in lingua corsa. Seranu creati ancu una radio è un museu. Presidente di l'associu da u '70 à l'97, hè statu Antone Dumenicu Monti hà avè l'idea di fà una racolta d'affissi.